Logo
  • Türkçe
    • English, US
    • Türkçe
  • Anasayfa
  • Sipariş Ver
    • Sipariş Ver
    • Sipariş Geçmişi
  • Destek
    • Biletler
    • Sıkça Sorulan Sorular
    • Destek Kodu
  • DNS Kayıtları
  • Doğrulanan Telefon Numaraları
  • URL Yönlendir
  • Dosyalar
  • Giriş Yap
  1. Anasayfa
  2. SAHİP VE SORUMLU DEĞİŞİKLİĞİ

Yazılar

SAHİP VE SORUMLU DEĞİŞİKLİĞİ hakkında yazılar

.tr uzantılı alan adımın sahip bilgisini/sahibini/whois bilgisini/registrant kaydını nasıl değiştirebilirim?
.tr uzantılı alan adı sahibine ait bilgileri (e-posta, telefon, adres, vb.) nasıl değiştirebilirim?
Bir alan adının boşa çıkmasına kaç gün kaldığını nasıl öğrenebilirim?
Sorumlu kodu değişikliği onay formu ile METUnic’e nasıl geçiş yapabilirim?
Farklı bir METUnic hesabı üzerinde bulunan, sahibi olduğum alan adını kendi METUnic hesabıma nasıl aktarabilirim?
Kendi METUnic hesabım üzerinde bulunan bir alan adını farklı bir METUnic hesabına nasıl aktarabilirim?
Sahip değişikliği yapılabilen durumlar nelerdir?
Alan adımı METUnic’ten farklı bir kayıt operatörüne transfer kodu ile aktarabilir miyim?
Alan adımı METUnic’ten farklı bir kayıt operatörüne tranfer ederken METUnic üzerinden mi işlem yapmalıyım?