1. Kayıtlarınız TRABİS tarafından henüz güncellenmemiş olabilir.
2. TRABİS kurallarına göre, IP kayıtlarının güncellenebilmesi için DNS adresleri ile alan adının aynı olması gerekmektedir. Sunucu isminiz ile alan adı aynı olmadığı için güncellemeniz gerçekleşmemiş olabilir.
Örneğin, “xxx.com.tr” için DNS sunucu bilgileri “ns1.xxx.com.tr” ve “ns2.xxx.com.tr” şeklinde girilmişse IP kaydı güncellenebilir.
3. Alan adı sunucu bilginizi METUnic DNS adreslerine yönlendirmeden, DNS Kayıtları menüsünden A kaydı girdiyseniz, IP bilginiz güncellenemiyor olabilir. Bu durumda, önce “Alan Adı Sunucuları” menüsünde METUnic sunucularına yönlendirme kutusunu işaretleyin ve ardından A kaydını girmeniz gerekmektedir.
4. Hosting firmasından kaynaklanan bir sunucu sorunu yaşıyor olabilirsiniz.
Farklı bir sorun yaşıyorsanız, Yardım-Destek menüsünden bize ulaşabilirsiniz.