Kayıtlı sunucularıma ulaşamıyorum, neden kaynaklanıyor olabilir?

Alan adı sunucularınız idari nedenlerden ötürü TRABİS tarafından duraklatılmış olabilir. Konuyla alakalı tarafımızla destek menüsü biletler linkinden, çağrı merkezimizden (+90-312-9881106) ya da eposta aracılığı ile (info@metunic.com.tr) destek alabilirsiniz.

Alan adı sunucularınız mali nedenlerle TRABİS tarafından duraklatılmış olabilir. Bir diğer deyişle son ödeme tarihi sonrasında ödeme yapmadıysanız alan adınız duraklatılmış olabilir. Bu durumu kontrol panelinizde yer alan son ödeme tarihine bakarak kontrol edebilirsiniz. Son ödeme tarihi geçmiş ise ve ödemeniz bulunmuyorsa alan adınız mali nedenlerle duraklatılmıştır. Bu durumda ilgili alan adınız için ödeme yapmalısınız. Ödeme saatini takiben alan adınız bir sonraki saat başında aktif hale gelecektir.

Alan adı sunucularınıza, DNS adreslerinin hatalı olarak sisteme girilmesinden ötürü ulaşamıyor olabilirsiniz. Bunun için DNS adres bilgilerinizin kontrolünü sağlayarak doğruluğundan emin olmanız gerekmektedir.

Web sitenizin erişim problemi DNS kaynaklı değil ise web siteniz için barındırma hizmeti aldığınız servis sağlayıcı kişi/firma ile görüşmeniz önerilir.

Sıkça Sorulan Sorular'ı iyileştirebilmemize yardımcı olmak için lütfen bu içeriği puanlayın.

0 0