gTLD uzantılı alan adı başvurusu nasıl yapılır?

Aşağıda iletilen adımları takip ederek alan adı başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz.

  1. METUnic kullanıcı panelinizin ana sayfasında yer alan “Alan Adı Kaydı” butonuna tıklayınız.
  2. Satın almak istediğiniz alan adının müsaitlik durumunu arama butonundan sorgulayınız.
  3. Almak istediğiniz alan adı müsait ise 1 ila 10 yıl arası ödeme planınızı oluşturarak “Seçilenleri Sipariş Et” butonuna tıklayıp 2. adıma geçiniz.
  4. İkinci adımda “Yapılandırılabilir Seçenekler” başlığından “Sahip, Teknik, Admin” bölümlerinde kullanıcı seçimlerini yapınız. Her bölüm için farklı alt kullanıcı oluşturarak seçim yapabilirsiniz.
  5. “Ödemeye Git” butonuna tıklayarak son adım olan 4. adımda fatura adresinizi seçmelisiniz ya da “Yeni bir fatura adresi belirtmek istiyorum.” kutucuğunu tıklayarak yeni fatura adresi oluşturabilirsiniz.
  6. Açık Rıza metni ve Sözleşme onay kutucuklarını tıklandıktan sonra “Siparişi Onayla” butonuna tıklayarak ödeme işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Dilerseniz buraya tıklayarak başvuru adımlarının görsel anlatımına erişim sağlayabilirsiniz.

Farklı bir sorun yaşıyorsanız, Yardım-Destek menüsünden bize ulaşabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular'ı iyileştirebilmemize yardımcı olmak için lütfen bu içeriği puanlayın.

0 0