Alt kullanıcı yetkileri nelerdir?

Kullanıcı düzenleme sayfasında yer alan "Kimlik Doğrulama" sekmesi içinden yönetilebilecek izinlere ulaşabilirsiniz. İzinlerin tamamına onay verilmesi halinde bir alt kullanıcı asıl müşteri hesabı adına aşağıda belirtilen işlemleri yapabilmektedir:

  1. Kontrol paneli üzerinden sahip olunan alan adlarını ve hizmetleri görüntüleyebilir.
  2. Alan adı başvurusu başlatabilir ancak ödeme adımını tamamlayamaz. Alt kullanıcı olarak başvuruya istinaden proforma fatura oluşturulur ve ana kullanıcının bu faturayı ödemesi halinde sipariş işlemi tamamlanır:
  3. "Mali İşlemler" menüsünü, ödeme geçmişini ve yapılmış ödemelere ait makbuzları görüntüleyebilir.
  4. Müşteri hesabına kredi bakiyesi yükleyebilir.
  5. Alt kullanıcı ekleyebilir, var olan alt kullanıcıları düzenleyebilir ve silebilir. 
  6. Panele kayıtlı doğrulanmış telefon numarası ekleyebilir.
  7. İç transfer işlemlerini başlatabilir/onaylayabilir/reddedebilir.
  8. E-posta geçmişini görüntüleyebilir.
  9. Destek talepleri menüsü üzerinden biletleri kontrol edebilir ve yönetebilir.
  10. Eposta/URL yönlendirme, DNS kayıtlarını düzenleme, sunucu adres bilgisi güncelleme işlemlerini gerçekleştirebilir.
  11. Devam eden başvuruları görüntüleyebilir, bu başvurulara belge ekleyebilir.

Farklı bir sorun yaşıyorsanız, Yardım-Destek menüsünden bize ulaşabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular'ı iyileştirebilmemize yardımcı olmak için lütfen bu içeriği puanlayın.

0 0