Farklı bir METUnic kullanıcı panelinde bulunan alan adlarım a.tr uzantısına kendi METUnic kullanıcı panelim üzerinden başvuru yapabilir miyim?

Öncelikli olarak referans alan adının bulunduğu METUnic kullanıcı paneli üzerinden aktivasyon kodunuzu temin etmeniz gerekmektedir.

İlgili işlemden sonra farklı bir METUnic kullanıcı paneliniz üzerinden aşağıdaki adımları takip ederek başvuru gerçekleştirebilirsiniz.

  1. Kullanıcı hesabınızda ana sayfasında bulunan ".TR Başvurusu" kutucuğuna tıklayınız.
  2. Açılan sayfada, "Aktivasyon Kodu İle Başvuru" sekmesini seçiniz.
  3. Açılan ekrana referans alan adınızı ve aktivasyon kodunuzu ilgili kutucuklara girerek "Ekle" butonuna basınız.
  4. Sözleşmeleri okuyup ve onayladıktan sonra "Başvuruyu Tamamla" butonuna tıklayarak ödeme ekranına geçiniz.
  5. Ödeme işlemini tamamladıktan sonra, başvurunuz kaydedilecektir.

Başvurunuz tamamlandıktan sonra, "Hizmetler" sekmesinden ".tr Başvurularım" sayfasında "Aktivasyon Kodu ile Başvuru Yapılan Alan Adları" bölümünden başvurunuzu takip edebilirsiniz.

Farklı bir sorun yaşıyorsanız, Yardım-Destek menüsünden bize ulaşabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular'ı iyileştirebilmemize yardımcı olmak için lütfen bu içeriği puanlayın.

0 0