İki faktörlü kimlik doğrulamamı (2FA) nasıl aktif hala getirebilirim?

İki faktörlü doğrulamanızı aktif duruma getirebilmek için lütfen aşağıda iletilen adımları takip ediniz.

  1. METUnic kontrol panelinize giriş yapınız.
  2. Ekranın sol kısmında görüntülenen “Bilgilerimi Güncelle” bölümünden, “Kimlik Doğrulama” seçeneğine tıklayınız.
  3. Mevcut parolanızı ilgili boşluğa giriniz. "Yeni parola" ve "Parolayı onayla" bölümünü boş bırakınız.
  4. İki Faktörlü Doğrulama kutucuğunu işaretleyiniz.
  5. "İki-Aşamalı Kimlik Doğrulamayı" kullanabilmek için tek kullanımlık parola (TOTP) üreticisine sahip olmalısınız. Eğer Android, iOS ya da Windows işletim sistemine sahip bir mobil cihazınız varsa, telefonunuz parola üretici vazifesi görerek size gerekli olan Tek-Kullanımlık Parolayı sağlayacaktır.
  6. Uygulamayı açıp, ekranda görüntülenen karekodu okutmanız gerekmektedir.
  7. Telefonunuzda görüntüleyeceğiniz Tek-Kullanımlık Parolanızı onaylayıp, "Bilgilerimi Güncelle" linkine tıklayın. Sisteme bir sonraki girişinizde yeniden Tek-Kullanımlık Parolanızı girmeniz gerecektir.

Ek olarak belirtilen uygulamada hesap oluşturma ile ilgili kimi zaman problem yaşanmaktadır. Yeni hesap oluşturabilir veya uygulama firmasından destek alabilirsiniz.

Ayrıca uygulama üzerinden iletilen kodun süresi geçmeden giriş yapmanız gerekmektedir.

Farklı bir sorun yaşıyorsanız, Yardım-Destek menüsünden bize ulaşabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular'ı iyileştirebilmemize yardımcı olmak için lütfen bu içeriği puanlayın.

0 0