İki faktörlü kimlik doğrulamamı (2FA) aktif edemiyorum. Ne yapabilirim?

Aşağıda iletilen adımları uygulayarak iki faktörlü doğrulamanızı aktif edebilirsiniz.

  • İlgili authenticator uygulaması üzerinden METUnic hesabınızı silebilirsiniz. 
  • Telefon saatiniz ile bilgisayarınızın saatinin uyumlu olmasına dikkat etmeniz gerekmektedir.
  • İşleminizi farklı bir tarayıcı üzerinden gerçekleştirebilir ya da mevcut tarayınızdaki çerezleri silebilirsiniz.
  • Ek olarak “Yeni parola ve parolayı onayla” bölümlerini boş bırakarak yalnızca mevcut parolanızı yazmanız gerekmektedir.

Farklı bir sorun yaşıyorsanız, Yardım-Destek menüsünden bize ulaşabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular'ı iyileştirebilmemize yardımcı olmak için lütfen bu içeriği puanlayın.

0 0