Aktif olarak kullandığım bir alan adının tescil belgesini nasıl alabilirim?

Tescil Belgesi almak için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz;

  1. METUnic kullanıcı panelinize giriş yapınız.
  2. Alan adınızın sağ tarafında bulunan "Bilgi" butonuna tıklayarak alan adınıza ait bilgilere ulaşın.
  3. Açılan sayfada "Eklentiler" bölümüne giderek ilgili hizmetleri görüntüleyebilirsiniz.
  4. "Ek Hizmet Ekle" butonunu kullanarak "Alan Adı Tescil Belgesi" paketini seçin.
  5. Ödeme seçenekleri bölümünden "Kredi Kartı" ya da "Kredi" seçeneklerinden birini seçerek ödeme işlemini tamamlayın.
  6. "Gözden Geçir ve Onayla" butonu ile siparişinizi gözden geçirin ve onaylayarak işlemi tamamlayın.

Bu adımları takip ederek alan adınız için Tescil Belgesi paketini kolayca ekleyebilir ve ödeme işlemini tamamlayabilirsiniz.

Ek olarak dilerseniz burayı tıklayarak ilgili işlemin görsel adımlarına erişebilirsiniz.

Farklı bir sorun yaşıyorsanız, Yardım-Destek menüsünden bize ulaşabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular'ı iyileştirebilmemize yardımcı olmak için lütfen bu içeriği puanlayın.

0 0