METUnic kullanıcı panelimde bulunan bir alan adını farklı bir METUnic kullanıcı paneline nasıl transfer edebilirim?

METUnic müşteri panelinizde kayıtlı bir alan adını farklı bir METUnic paneline iletmek istiyorsanız aşağıda iletildiği şekilde iç transfer işlemi başlatabilirsiniz. 

“Hizmetler-->Alan Adlarım” başlığında farklı METUnic paneline transfer edilecek alan adının solunda yer alan kutucuğu işaretleyiniz. (Birden fazla alan adını iletmek istemeniz halinde, birden fazla alan adını da bu alandan seçebilirsiniz.) Aktarılacak alan adı ya da adlarını seçtikten sonra, listenin altında çıkacak olan “Seçilenleri İç Transfer Et” butonuna tıklayınız.

Açılan bilgi girişi alanında alıcı hesap kısmına, alan adının aktarılmak istendiği METUnic paneline ait kayıtlı eposta adresini ya da müşteri numarasını giriniz. Parolanızı, onay kutusunu ve robot olmadığınızın kontrolünü sağlayan alanı doldurunuz. Son olarak “İç Transfer Başlat” butonuna tıklamanız halinde, transfer talebi oluşturmuş olacaksınız.

Farklı bir sorun yaşıyorsanız, Yardım-Destek menüsünden bize ulaşabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular'ı iyileştirebilmemize yardımcı olmak için lütfen bu içeriği puanlayın.

0 0