METUnic kullanıcı hesabımdaki bir alan adı için iç transfer talebi var. Bu talebe ilişkin kararımı nasıl bildirebilirim?

İç transfer talebini görüntülemek ve kararınızı bildirmek için kontrol panelinizdeki “Hizmetler” menüsünden “İç Transfer” seçeneğine giriş yapmalısınız.

Kararınızı bildirmek için listelenen iç transfer talebinin sağındaki “Detaylar” butonuna tıklayınız. Ardından, “Onayla” veya “Reddet” seçeneklerinden birini seçiniz. Talebi reddetmek istiyorsanız, açılan listeden uygun olan red sebebini seçerek “Reddet”e tıklayınız. Talebi onaylamak içinse “Onayla” butonuna tıkladıktan sonra hesap parolanızı girerek onay işlemini tamamlayınız.

Farklı bir sorun yaşıyorsanız, Yardım-Destek menüsünden bize ulaşabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular'ı iyileştirebilmemize yardımcı olmak için lütfen bu içeriği puanlayın.

0 0